subota, 16. studenoga 2013.

Pobožni zazivi obdareni oproštenjima


Život kršćanina mora biti neprestana molitva i proslava Božja. A to se dade vrlo lako provesti tako da već ujutro cio svoj dan sa svim poslovima i patnjama prikažeš Bogu, a preko dana da se češće kojom mišlju za vrijeme posla sjetiš nebeskog Oca. To ćeš najzgodnije postići kojim pobožnim zazivom, koji te ne će smetati ni u najvećem poslu, a dušu će ti držati u sjedinjenju s Bogom. Sveta je Crkva mnoge pobožne zazive obdarila obilnim oproštenjima. Izaberi si par takvih zaziva, koji ti se sviđaju, i usvoji ih, da ti nekako sami od sebe dođu na pamet, već prema poslu i duševnom raspoloženju.

***

Bože moj i sve moje!
Bože, smiluj se meni grješniku!
Bože moj, ja te ljubim!
Isuse moj, smiluj mi se!
Isuse!
Hvaljen Isus! - Navijeke!
Isuse, Bože moj, ljubim te nada sve!
Isuse, tebi živim; Isuse, tebi umirem; Isuse, tvoj sam živ i mrtav. Amen.
Preslatki Isuse, ne budi mi sudac, već Spasitelj!
Hvaljen budi Isus Krist i njegova prečista Majka!
Isuse, tebi za ljubav, s tobom i za tebe!
Gospodin moj i Bog moj!
Zdravo, Križu, jedina nado!
Slatko Srce mog Isusa, daj da te ljubim sve to više!
Srce Isusovo u te se ufam!
Presveto Srce Isusovo, neka dođe kraljevstvo tvoje!
Sve za te, presveto Srce Isusovo!
Presveto Srce Isusovo, štiti naše obitelji!
Presveto Srce Isusovo, smiluj nam se!
Isuse u presvetom Sakramentu, smiluj nam se!
Isuse, Bože moj, klanjam ti se ovdje u Sakramentu tvoje ljubavi!
Euharistično Srce Isusovo, što goriš ljubavlju prema nama, raspali srca naša ljubavlju prema tebi!
Isuse, Marijo, Josipe!
Marijo!
Djevice Marijo, Majko Isusova, posveti nas!
S blagim Sinom neka Djeva Mati, Blagoslov nam dostoji se dati!
Marijo bez grijeha začeta, moli za nas, koji se tebi utječemo!
Slatko Srce Marijino, budi spasenje moje!
Isuse, Marijo, Josipe, vama predajem srce i dušu svoju!
Isuse, Marijo, Josipe, budite uza me u smrtnoj borbi!
Isuse, Marijo, Josipe, u vašoj prisutnosti želim izdahnuti!

(u času napasti:)
Po znaku Križa od neprijatelja naših oslobodi nas, Bože naš!
Isuse, tvoj sam svim srcem svojim!
Predobri Isuse, među rane svoje sakrij me!
Srce Isusovo, u tebe se uzdam!
Bože, smiluj se meni grješniku!
Isuse moj, smiluj mi se!
Majko moja, u tebe se uzdam!
Tebi, Djevice Majko, koje se ne taknu nikoji grijeh, preporučujem i izručujem čistoću srca svoga!
O Gospođo moja i Majko moja! Spomeni se, da sam tvoj. Čuvaj me i brani kao stvar i svojinu svoju.
Po tvom neokaljanom začeću, Marijo, čuvaj me čista na tijelu i duši mojoj!
Prečisto Srce presvete Djevice Marije, isprosi mi od Isusa čistoću i poniznost!
Sveti Mihovile arkanđele, brani nas u boju, da ne propadnemo na strašnome sudu!

(iz molitvenika Srce Isusovo spasenje naše, Zagreb 1946.)

1 komentar:

  1. Odlično, još nisam naišao na ovako dobar popis strelovitih molitava. Padaju mi na um riječi sv. Josemarije Escriva (parafraziram): Kada osjetiš da se vatra tvoje ljubavi gasi, potpiri je suhim granjem strelovitih molitava. Pa kada se vatra opet rasplamsa, lako će primiti i veće cjepanice.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.