nedjelja, 5. travnja 2009.

Nedjeljna blog preporuka 5

Objedinjena preporuka za ovu Cvjetnicu i Uskrs je blog patera Marka Kirbyja pod nazivom Vultus Christi (Lice Kristovo). Naziv je objašnjen riječima psalma:
Moje mi srce govori: "Traži lice njegovo!" Da, lice tvoje, o Gospodine, ja tražim. Ne skrivaj lica svoga od mene.
Pater Mark je cistercit koji trenutno ima posebnu euharistijsku zadaću u Oklahomi u SAD-u (više pročitajte na njegovom blogu), a dugo godina živio je i u Rimu u samostanu uz baziliku Santa Croce in Gerusalemme.

Blog Vultus Christi sadrži razmatranja i propovjedi patera Marka koja slijede liturgijsku godinu. Primjerice, često ima zanimljivih postova o manje poznatim svetcima ili onim poznatijima osvijetljenim iz novog kuta. Kroz sve tekstove provlači se molitveni duh pa vrlo dobro mogu poslužiti za meditativnu molitvu i razmišljanje o otajstvima kršćanske vjere. Jedna moja preporuka (koju bih i sam trebao više prakticirati) bila bi da nakon surfanja internetom navratimo na blog Vultus Christi i tamo se saberemo i usredotočimo svoj duh prema Gospodinu.

1 komentar:

  1. Nisam znao za ovaj blog, svakako ću ga provjeriti nakon korizme.

    OdgovoriIzbriši

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.