subota, 28. ožujka 2009.

Priće iz davnine 4 - Domaća zadaća

Ovaj tekst nema naslova što je dodatno naglašeno crvenom opaskom učiteljice: "Naslov?". Radnja je bazirana na istinitim događajima u jednom malom slavonskom selu tamo negdje u proljeće '91e.

Jednom dok sam bio u M., mama je rekla da idemo u goste. Ja sam je pitao kod koga u goste. Ona je rekla da ču vidjet kad budemo došli kod njih. Otišao sa tobože van , a u stvari sam se sakrio iza zida. Prisluškivao sam nebi li čuo kuda idemo. Mama nije rekla kuda idemo. Izašao sam van i odmah ušao. Zatim sam stalno mamu pitao kuda idemo. Morala je ogovoriti Ičemo kod Đuke. To je bio didin prijatelj. Ja sam brači rekao da idemo u goste. Kada smo išli na autobus ja nisam znao gdje je stanica. Zamalo sam se izgubio, da me mama nije opomenula. Čekao sam dugo autobus. Ja sam mami rekao da kako autobusi tako kasne. Mama je rekla da sva sreča ako uopče bude naišao i da autobusi jako rijetko voze. Uskoro je došao jedan autobus. Nakon krače vožnje smo došli u N. Mama mi je rekla da idem jednom stazom koja je krivudala. Uskoro smo došli do jedne lijepe kuće i mama je rekla da stanem. Pokucali smo na limena vrata. Malo smo saćekali, a onda se pojavila mama od Marija koja se zvala Nada. Prvo smo se pozdravili.
Zatim je došao Marijo. Mi smo se počeli igrati. Zatim je Mario rekao da ima bolje zeceve nego svaka kuća u Zagrebu. Znao je da u Zagrebu ima ljudi koji drže zečeve. Ja sam rekao da u Zagrebu imaju puno puno bolje zečeve nego što ih ima on.
Marijo je nastavio svađu time što je rekao da oni zečevi u Zagrebu brzo uginu od smoga. Ja sam se našao u nedoumici, ali mu odjednom kažem da on nema igračke kakve ja imam. Da nema Lego kocke koje ja imam. On odgovori da moje Lego kocke nisu ništa u usporedbi sa njegovim kokošima. Reče da njegove kokoške svaki dan snesu jaje i da su korisnije od mojih lego kocki.
Zatim mu ja odgovorim da imam Masterse koje on nema. On odgovori da ima golubove i da če pustiti na mene psa. Poslije svađe smo se pomirili i igrali.

Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.