utorak, 6. siječnja 2009.

A.M.D.G.

Moram priznati da sam bio pomalo skeptičan kad mi je brat predložio da pišemo zajednički blog. No, shvatio sam da ima puno toga o čemu bih mogao pisati i dok god budem tako mislio sudjelovat ću u ovom, meni zanimljivom projektu.

U ovom prvom postu donosim vam nekoliko fotografija iz arhiva časopisa Life koje je Google prije par mjeseci započeo digitalizirati. U ovom ogromnom arhivu nalaze se mnoge zanimljive fotografije, a meni su najzanimljivije one koje pokazuju ljude i njihov život u prošlim vremenima. Osim korištenja internet stranice arhiva, fotografije možete pretraživati i direktno iz google image searcha dodavanjem source:life uz ključne riječi koje tražite.







Nema komentara:

Objavi komentar

Upute za komentiranje

Kako bi se razlikovali sugovornici, obavezno koristite neko ime ili nadimak koji možete dodati i na kraju komentara. Potpuno anonimni komentari najčešće se brišu.

Nijedan komentar objavljen na ovom blogu ne podrazumijeva ni u kojem stupnju prihvaćanje od autorâ ovog bloga mišljenja koja su u komentaru izražena.